woensdag 8 juli 2009

Oldtimers Anijsegeltjes Drop

Oldtimers zegt : Nederlanders zijn gek op echte drop van Oldtimers. Het is dan ook geen verrassing dat Jochem Douwenga, dropmaker bij Van Slooten, alweer een nieuw ouderwets lekker dropje heeft gemaakt: De Echte zachtzoete Anijsegeltjes Drop. Verpakt in een opvallend mooi oranje doosje is de nieuwste Oldtimers een echte aanwinst voor de echte dropliefhebber!

Ik zeg
: Ik hou niet van anijs. Verwerkt in thee kan ik het verdragen, maar dan ook alleen als het buiten ijs-en ijskoud is. Je doet mij ook absoluut geen plezier met warme melk met anijs, zelfs niet als ik in een vlaag van verstandsverbijstering de schaatsen onderbindt. Doe dan maar een lekkere chocomelk met rum. Enfin, ondanks mijn slechte relatie met anijs, koop ik deze dropjes. Ik hou namelijk erg van drop. En egeltjes vind ik lief.

Is dat lekker?
Ja! Ik proef drop, ik zie egeltjes, en in geen velden of wegen anijs te bekennen. In pakweg 2 uur is het doosje schoon op.

Cijfer
: 8

Geen opmerkingen:

Een reactie posten