donderdag 9 juli 2009

Carpe Diem , botanic Water

Wat is het?
Harmoniserend/Harmonisant water!
van dale zegt over Harmoniseren het volgende :
har·mo·ni·se·ren -seerde, geharmoniseerd overeen laten stemmen

Om eerlijk te zijn kan ik me niks bij water voorstellen wat iets overeen zou moeten laten stemmen. Desalniettemin draai ik nu de dop van de 0,33 fles open (nog even de tenminste houdbaarheids datum checken : 22.02.2010 moet goed zijn)

Op de achterkant staat aangegeven dat er maar liefst 9 plantenextracten in dit roze water zouden moeten zitten. Deze zijn 'getrokkken' uit onderstaande planten/bloemen

- de paardenbloem
- de acai
- berkenblad
- vlierbloem
- hibiscus
- bramenblad
- koriander
- goudsbloem
- jeneverbes

Is dat lekker?
En dan nu de smaak van Sjaak, ik proef aardbeien! om wat specifieker te zijn het overgebleven water waar je de aardbeien mee hebt afgewassen. Op de verpakking staat dat er geen koolzuur in het produkt zou moeten zitten, ik merk echter dat ik iets van bubbels proef.

Cijfer : 5


Geen opmerkingen:

Een reactie posten