maandag 12 april 2010

Lay´s Limited edition pizza pepperoni

Lay's zegt:
TRY NOW Lay's limited edition always the most fabulous tastes, specially selected for you. Enjoy Lay's pizza pepperoni!

Ik zeg:
Als je de zak opentrekt komt een bekende geur je tegemoet. Rokerig, chips....... waar ken ik dat ook alweer van? Smokey Bacon chips! Eentje uit de categorie: ooit populair als snack/snoepje/drinken nu uit de schappen verdwenen en verbannen naar het geheugen van de liefhebbers. Of zal er iemand een secret stash met
Smokey Bacon chips, Tengels, Tjolk, en BenBits hebben liggen?

Ik eet niet veel chips. Sommige mensen eten zonder problemen zonder pauze een XL zak chips leeg. Persoonlijk heb ik na een paar handjes wel weer genoeg van die dunne gekruide en sterk gezouten aardappelschijfjes. Het kleine zakje Lay's limited edition pizza pepperoni dat ter promotie werd uitgedeeld is voor mij precies de juiste hoeveelheid.

Het ruikt een beetje zoals smokey bacon, zo smaakt het niet. De smaak is ongeveer zoals die van paprika-chips. Paprika chips met een aanvulling. Het is pittig en af en toe rent er kort een vluchtig idee van een pizza-zoutje of een pepperonismaak door je mond. Overtuigend pizza pepperoni is het niet, prima chips is het wel. Ben je een liefhebber van paprika chips en hou je ook van pittig, dan kun je gerust de volgende keer Lay's pizza pepperoni proberen.

Is dat lekker?
Ja
Cijfer : 7

1 opmerking: