donderdag 22 juli 2010

Spontin Oranjus

Vruchten zitten in....Spontin!
Geen idee of je deze jingle net als ik ook ergens in je hoofd hoort als je de merknaam Spontin ziet? Introduceren van de tune als je hem niet kent kan ik niet want op internet is hij niet te vinden.

Spontin zegt: Geweldig veel. Op een flashy site met een hoop loze leegte kun je in een tekstvakje teksten (in een zeldzaam slecht gekozen letterkleur/achtergrondkleur combi) lezen over Spontin, hun water, hun limonades en nog enorm veel meer. Ik ben altijd geïnteresseerd in de boodschap van fabrikanten over hun product, maar deze zal je toch zelf moeten lezen want ik werd gelijk chagerijnig door de navigatie, de kleuren, het taalgebruik en het feit dat je de tekst niet kunt selecteren en plakken en ik dus als een malle moet gaan zitten alt-Tabben om hun verhaal over te brengen.
Ok, heel kort een paar punten dan:
  • Sinds 1888 genieten mensen al van het natuurlijke bronwater uit de bronnen van SPONTIN. 
  • Binnenkort liggen er zes heerlijke smaken van onze biologische frisdrank in de winkel op u te wachten.
  • De SPONTIN producten zijn 100% biologisch
  • Flavonoïden en athocyanen beschermen de lichaamscellen tegen vrije radicalen en vertragen de celverbranding.
  • blablablablablablablaba 
ja, de groeten. klik zelf maar hier en succes ermee.

Ik zeg:
Het ziet eruit als... ranja.
Het ruikt als... ranja.
Het smaakt als...ik zou echt zo graag iets anders zeggen....maar....ranja.
Met prik.

Aanmaak-limonade in de meest oldschool smaakvariant.
Daar kun je van houden.
Kan.

Wat een gedoe voor een glas ranja.
Met prik.
(check echt hun site even)

Is dat lekker?
Nee
cijfer: 5

Geen opmerkingen:

Een reactie posten