zaterdag 26 januari 2013

Royal Club Fresh Citrus

Royal Club zegt: 
Royal Club Fresh Citrus is een heerlijke citrus-mix gemaakt van een rijke melange aan citrus vruchten; sinaasappel, grapefruit, citroen, limoen & mandarijn. Geniet van deze verfrissende smaak!

Ik zeg:
Royal Club is een vooraanstaande naam in Frisdrankland. Een leverancier van prikdrankjes voor volwassenen. Ik hou zo af en toe wel van een koolzuurhoudend frisdrankje en citrus vind ik erg lekker. 

Mijn verwachtingen liggen daarom behoorlijk hoog; 2 semi-zekerheden gecombineerd, dit zou toch niet mis kunnen lopen.

Het kan helaas ook met 2 semi-zekerheden nog best mislopen. Royal Club Fresh Citrus is namelijk niks bijzonders. Sterker nog, het smaakt gewoon als een hele matige sinas. Goedkopere sinas (de 3es hoek) heeft vaak een kenmerkend niet erg lekker bijsmaakje; een beetje chemisch, bitter. Iets wat je niet krijgt bij sisi en Fanta. Deze heeft dat wel; erg jammer want je associeert dat smaakje met goedkoop en Royal Club met prestige-prik. Nog maar een slokje, en nog een. Ja, het zit er toch echt, dus ik hoef geen slokje meer. Simpele sinas, jammer. 

Ik ga maar weer eens Orangina kopen.


Is dat lekker?
Nee
Cijfer: 5

Geen opmerkingen:

Een reactie posten