donderdag 14 november 2013

Campina Verse Lactose Vrij Melk

Campina zegt:

Met Campina Lactose Vrij* kan iedereen volop genieten van het goede van melk! Deze melkdrank zonder lactose die net zo lekker is als gewone melk. Door een nieuwe filtertechniek heeft deze melk exact dezelfde smaak als de gewone halfvolle melk. Bovendien bevat Campina Lactose Vrij* dezelfde essentiële bouwstoffen als gewone halfvolle melk zoals calcium, eiwit, vitamine B2 en B12.

*lactosegehalte <0.01 g/100ml

Ik zeg:

Ruikt naar gewone melk, smaakt naar gewone melk.
En vooral belangrijk: Geen last van mijn lactose intolerantie!! 
Campina maakt haar belofte dus waar.

Om de test helemaal compleet te maken heb ik deze melkdrank ook gebruikt om pannenkoeken mee te bakken. 

Normaliter gebruik ik daarvoor sojamelk, maar dat heeft een aantal nadelen:

- Pannenkoeken smaken anders (naar sojamelk...duh).
- Pannenkoeken blijven een beetje plakken aan de pan.

Resultaat van mijn pannenkoekenbaktest met de melkdrank van Campina:

- Pannenkoeken smaken zoals pannenkoeken horen te smaken.
- Geen geplak meer in de pan!

Is dat lekker?
Ja zeker
Cijfer: 9

Geen opmerkingen:

Een reactie posten